Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Κρίση: μια αλλαγή που προσπαθεί να συμβεί

    Όλοι μας βιώνουμε, λίγο ή πολύ, σε καθημερινό επίπεδο την κρίση που υφίσταται η χώρα μας. Είναι, όμως, ένα φαινόμενο απόλυτα αρνητικό; Φυσικά, η κατάσταση είναι δύσκολη, ιδιαίτερα για έναν έφηβο που ήδη περνάει μια περίπλοκη φάση στη ζωή του, αλλά θα μπορούσαμε να σταθούμε δυναμικά και όχι παθητικά απέναντί της. Βλέπω γύρω μου ανθρώπους να γκρινιάζουν, να στεναχωριούνται, να υποφέρουν... Ας προσπαθήσουμε να βγάλουμε κάτι θετικό από την όλη υπόθεση και έτσι θα καταφέρουμε να βοηθήσουμε και τους συνανθρώπους μας που πραγματικά έχουν πρόβλημα. Η ζωή δεν είναι μόνο τα χρήματα. Προτείνω να ξεφύγουμε από όλον αυτόν τον καθαρό "υλισμό" και να ζήσουμε με άλλου είδους αξίες, πιο ανθρώπινες, πιο ουσιαστικές.

Θα ήθελα να δούμε τι έχουν να μας πουν οι νέοι για την κρίση, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους:


"Η κρίση φέρνει βαριά, καταληπτικά συναισθήματα. Σίγουρα έχει επηρεάσει τους ανθρώπους γύρω μου, καθώς υπάρχουν πολλά χρέη και πολλές επιβαρύνσεις, που εμποδίσουν την ομαλή πορεία τους. Υπάρχουν όμως τρόποι αντιμετώπισης: Ο καθένας μόνος του δεν μπορεί να ανταπεξέλθει, γι' αυτό θα ήταν καλύτερα να ενωθούμε, οικογένειες με οικογένειες, ώστε να συνεργαστούμε κατάλληλα και ο ένας να καλύπτει τις ανάγκες του άλλου. Κρίση είναι, ήρθε και θα περάσει."
-Μάνος, Κρήτη.

" Η κρίση είναι απαίσια γιατί καθημερινά άνθρωποι πεθαίνουν, αυτοκτονούν, δεν έχουν να ταΐσουν τις οικογένειές τους και αναγκάζονται να κλέψουν, μερικές φορές να σκοτώσουν. Οδεύουμε προς την καταστροφή της χώρας μας, διότι η κυβέρνηση χρησιμοποιεί μια πολιτική η οποία εξυπηρετεί τα συμφέροντα των μεγάλων χωρών." -Γιάννης, Κρήτη.

"Κρίσεις υπήρχαν πολλές. Δεν είναι η πρώτη κρίση που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Ο λαός θα χρειαστεί να υποφέρει για πολλά χρόνια μέχρι να εξισορροπηθούν τα πράγματα. Έχει αρνητικές επιπτώσεις, γιατί φταίνε και οι ίδιοι οι πολίτες που δέχτηκαν αυτό το χαλαρό σύστημα και δεν το αντιμετώπισαν έγκαιρα. Παρ' όλα αυτά είμαι αισιόδοξος και δεν με καταβάλει αυτή η κατάσταση, καθώς έχω ήδη τους στόχους μου στη ζωή και δε θα με σταματήσει καμία κρίση." -Στέλιος, Κρήτη.

" Βασικά στην αρχή με είχε ρίξει λίγο ψυχολογικά όλο αυτό αλλά τώρα τα βλέπω πιο θετικά όλα και πιστεύω πως θα ξαναγίνει η χώρα μας όπως παλιά. Τα συναισθήματα μου είναι αισιόδοξα!" -Ηλιάνα, Αθήνα. 


"Δεν με έχει επηρεάσει τόσο, γιατί δε με ενδιαφέρει να έχω
λεφτά. Απλά όλα γίνονται με μεγαλύτερη δυσκολία."

-Σωτήρης, Αθήνα


"Αυτό που κάνω εγώ είναι να προσπαθώ να κάνω οικονομίαγιατί βλέπω τους γονείς μου που ζορίζονται και
στεναχωριέμαι πολύ, αλλά από την άλλη νευριάζω με όλη
αυτή την κατάσταση. Έχω μπουχτίσει με αυτή την πολιτική
κατάσταση της χώρας. Κοιτάω το μέλλον μου και δεν ξέρω
άμα θα μπορέσουμε εμείς να βρούμε μια δουλειά και
σκέφτομαι να φύγω από την Ελλάδα." -Κωνσταντίνα, Αθήνα


"ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΠΑΣΑ ΙΔΕΑ ΑΠΛΑ!" -Άντυ, Αθήνα


"Νοιώθω στενοχώρια γιατί όταν βγαίνω βόλτες στο κέντρο
βλέπω όλο και περισσότερους ανθρώπους άστεγους, νέους
και ηλικιωμένους  να ζητιανεύουν. Τόσοι άνθρωποι
αυτοκτονούν και έχουν γίνει και κάποια περιστατικά στην
περιοχή μας. Υπάρχουν και παιδιά στο σχολείο που δεν
έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάνε σε φροντιστήρια
ενώ θέλουν να πετύχουν. Εγώ προσωπικά σκέφτομαι
περισσότερο τι ξοδεύω και πώς, γιατί ως πενταμελής
οικογένεια τα έξοδα είναι περισσότερα από τα έσοδα(τα
οποία συνεχώς μειώνονται). Ωστόσο όταν
βγαίνω έξω
βλέπω πάρα πολλούς ανθρώπους να ψωνίζουν και τα
μαγαζιά να είναι συνέχεια γεμάτα." -Μαρίνα, Αθήνα



 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου