Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Έχουν και τα λόγια την αξία τους...

  Το πιο δύσκολο ερώτημα είναι αυτό που η απάντηση είναι θαμμένη μέσα μας και πρέπει να την ψάξουμε καλά πριν απαντήσουμε...

  Δεν ήξερα ότι μπορούσα να κάνω κάτι καλό στους άλλους απλά με την ύπαρξη μου μέχρι εχθές το πρωί. Ήμουν με την κολλητή μου και μιλούσαμε ώσπου μου είπε πόσο άγχος είχε το προηγούμενο βράδυ και πως το πρωί βρισκόταν σε μία νευρική φάση που την έκανε να θέλει να πετάξει αστεράκια <<ninza>> σε όποιον της μιλούσε για το κάθε άσχετο...Αυτό που μου έκανε εντύπωση και με ενθουσίασε ταυτόχρονα ήταν πως είμαι από τους ανθρώπους που μπορούν να την κάνουν να χαμογελάσει και να της αλλάξουν την διάθεση ακόμη και σε μια στιγμή σαν αυτή! Τα ακριβές λόγια της ήταν : "Το πρωί ήμουν τόσο νευρική όμως κοίτα με τώρα είμαι τόσο χαλαρή και αυτό χάρης εσένα! Νομίζω πως ήταν ότι καλύτερο μου έχει πει κάποιος... 
Αυτή λοιπόν είναι μία ερώτηση από τις οποίες πολλοί εκπλήσσονται με την απάντηση που πρέπει να δώσουν. Ποιο είναι το καλύτερο πράγμα που σου έχει πει κάποιος; ας πούμε ως κομπλιμέντο!

Όλγα: Μια φίλη μου έγραψε με σπρέι σε ένα τοίχο του σχολείου της με μεγάλα γράμματα ότι με αγαπάει.
 
Χρήστος:  Μια φορά βοήθησα μια φίλη μου σε κάτι προσωπικό και εκείνη με αποκάλεσε γλυκούλη..
 
Γιούλη: Μου είπε : Θέλω να έρθω στα όνειρα σου! (τι γλυκό)
 
Αντώνης: Ο δάσκαλος της κιθάρας μου είχε πει στις 28/12/13 : Είσαι ξεχωριστός σε αυτό που κάνεις και φάνηκε από την καταπληκτική εκτέλεση του τραγουδιού! Ήταν πολύ σημαντικό για εμένα...
 
Ηρώ : Δεν έχω αυτοπεποίθηση και πάντα σκέφτομαι ότι δεν έχω κάτι ωραίο πάνω μου όμως κάποια στιγμή κάποιος μου είπε πως του αρέσουν τα μάτια μου και τα πόδια μου και αυτό μου έδωσε χαρά!

Avishay: Μια άγνωστη κοπέλα στο σχολείο μου είπε ότι είμαι υπέροχος. Ένιωσα περίεργα αλλά και όμορφα, γιατί δεν μπορούσα να πιστέψω ότι οι άλλοι σκέφτονται έτσι για μένα.

Δημήτρης: Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι συγκεκριμένο, αλλά μου αρέσει όταν μου λένε ότι με αγαπάνε.

Ζέτα: Μου είπε ότι έχω όμορφο πρόσωπο:$

Γιώργος: Πολλές απλές κουβέντες μπορούν να σε κάνουν χαρούμενο, αλλά το καλύτερο για μένα είναι να ακούω ένα "σ' αγαπώ" από έναν άνθρωπο δικό μου.

Βαλεντίνα: "Σ' αγαπώ".

Ιωάννα: Ένας φίλος μου είπε κάποτε ότι με θαυμάζει. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι μπορεί να ήμουν πρότυπο για κάποιον.

Nίκος: "Είσαι κομμάτι της καθημερινότητάς μου". Με συγκίνησαν αυτά τα λόγια.

 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου