Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Σχετικά με τις υπερδυνάμεις!

Από μικρά παιδιά ταυτιζόμασταν με τους σούπερ ήρωες της τηλεόρασης και συχνά προσποιούμασταν πως κατέχουμε τις δυνάμεις τους τρέχοντας στο σαλόνι,στην κουζίνα,στο χολ παντού κάνοντας τα πάντα άνω κάτω και η μητέρα εκνευρισμένη προσπαθούσε να κάνει κάτι για αυτό.
Τότε απλά το βρίσκαμε υπέροχο τώρα μεγαλώνοντας το χρειαζόμαστε για την καθημερινότητα!
Ρώτησα στο σχολείο λοιπόν σχετικά με το ποιά υπερδύναμη θα ήθελαν να έχουν οι συμμαθητές μου με τους περισσότερους να διαλέγουν το χάρισμα να μπορούν να πετούν στον ουρανό αλλά και να έχουν την δυνατότητα να διαβάζουν την σκέψη!


Σπύρος Φ. : θα ήθελα να μπορώ να διαβάζω τις σκέψεις των άλλων...
Ιωάννα Κ. : να πετάω, ο κόσμος είναι ωραίος από ψηλά!
Νίκος Π : να μετακινώ πράγματα με το μυαλό μου γιατί μπορείς να κάνεις τα πάντα!
Σάββας Κ. : αυτή του σούπερμαν!
Θεόφιλος Κ. : να διαβάζω τις σκέψεις, έτσι θα φερόμουν αναλόγως στους άλλους και θα ήξερα τι πραγματικά είναι.
Φένια Λ. : θα'θελα να πετώ, το επιθυμούσα απο μικρή
Λευτέρης Κ. :Θα ήθελα να μετακινώ πράγματα με το μυαλό μου, είναι πραγματικά χρήσιμο!
Τεο Κ : να μπορούσα να κάνω ότι θέλω με τον χρόνο,θα ήξερες τι θα γίνει θα μπορούσες να γυρίσεις τον χρόνο πίσω και να τα αλλάξεις όλα..
Αντώνης Σ : να διαβάζω και να ελέγχω τις σκέψεις!
Jeroen V : θα ήθελα να μπορώ να μεταμορφώνομαι σε ότι ζώο θέλω, μπορείς να κάνεις πραγματικά τα πάντα με αυτό!
Γιάννης Σ : να βλέπω στο μέλλον!
Νίκη Α : κάτι με την φωτιά, μου αρέσει και την θεωρώ πολύ δυνατή.
Σπύρος Μ. : να πετάω, είναι τέλειο!
Γιώργος Ν : δεν θα ήθελα να έχω κάποια..
Μάνος Α. : θα ήθελα να έχω την ιδιότητα του σούπερ σαγιόν! Ναι θα ήθελα να είμαι ένας σούπερ σαγιόν!
Παναγιώτης Γ. : Το διάβασμα της σκέψης των γυναικών νομίζω θα ήταν πολύ χρήσιμο.
Ηρώ Μ. :  θα ήθελα να είμαι αόρατη! θα έβλεπα τι κάνουν οι άλλοι χωρίς να με βλέπουν χαχα!
Μάριος Μ : να διακτινίζομαι!
Άννα Σ : θα ήθελα να πετάω.
Λουκία Χ : να μετακινώ πράγματα με το μυαλό μου!
Φανή Ζ : θα ήθελα να έχω την δυνατότητα να μείνω για πάντα νέα!
Δήμητρα Κ : Φυσικά για να καταλαβαίνω τι θέλουν το διάβασμα της σκέψης θα μου ήταν πολύ χρήσιμο!
Κατερίνα Τ : να διαβάζω την σκέψη!
Βάσω Π : να πετάω!
Αντριόλα Μ : θα ήθελα να μπορώ πετάξω
Αφροδίτη Γ : θα ήθελα να πετάω ώστε να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο!
Αργυρώ Α : χμμ.. να ταξιδεύω στον χρόνο!Μπορείς να μάθεις και να αλλάξεις πράγματα από το παρελθόν και το μέλλον!
Ρένια Η. : Θα ήθελα να έχω τις ιδιότητες ενός βρικόλακα!
Ξένια Μ. και Θάλεια Μ. : θα θέλαμε να τρώμε χωρίς να παχαίνουμε..
Παναγιώτης Κ. : να πετάω γιατί είναι ωραίο να βλέπεις από ψηλά!
Βάσια Χ. : να είμαι αόρατη!
Νίκος Δ. : να είμαι ταχύτατος, γρήγορος σαν αστραπή!
Αντώνης Κ. : θα ήθελα να είμαι αόρατος!
Νίκος Ζ. : να μπορούσα να σταματώ τον χρόνο!
Ντίνος Π. : να ελέγχω τους άλλους!
Νίκος Ν.  : να μετακινώ πράγματα με το μυαλό μου!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου