Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Χαμόγελο = ζωή

Γενικά το χαμόγελο είναι κάτι που δεν θα μπορούσαμε να ζήσουμε χωρίς αυτό και η απάντηση στην ερώτηση γιατί; είναι πολύ απλή! Το σκοτάδι θα πλημμύριζε τις ψυχές μας χωρίς αυτό και κάθε μέρα θα πέφταμε όλο και πιο βαθιά στην θλίψη και την κατάθλιψη! 
Ρωτήσαμε φίλους γνωστούς και άγνωστους ποια πράγματα είναι αυτά που τους κάνει να χαμογελούν!

Αυτό που με κάνει να χαμογελώ είναι οι ευχάριστοι άνθρωποι με ενεργεία και θέληση για ζωή! 
Αντώνης 18 χρονών

Να βλέπω τους γονείς μου χαρούμενους και αγαπημένους.
Θάλεια 18 χρονών
    
Οι άνθρωποι που είναι γύρω μου και που αγαπώ! :) Επίσης τα μαλακά μαξιλάρια στις καρέκλες ακόμη χαμογελώ όταν με φυσάει ο άνεμος ενώ κάνω ποδήλατο!
Jeroen 17 χρονών

Χαμογελώ όταν κάνω τους άλλους να χαμογελούν.
Έφη 17  χρονών

Τα μάτια της.
Πάνος 24 χρονών

Συνήθως τα μωράκια και τα μικρά παιδιά γενικότερα.
Σπύρος 17 χρονών
    
Η μαμά μου! Πάντα δημιουργεί ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπο μου!
Τζίνα 22 χρονών

Αναμνήσεις από τα παλιά
Μάνος 18 χρονών

Τι με κάνει να χαμογελώ; Οι διακοπές!! Όπως...μετά το μεσημεριανό ύπνο και όταν ξυπνάς από αυτόν και όταν παρακολουθώ μια ταινία!
Jenine 21 χρονών

Να βλέπω τους γύρω μου χαρούμενους...να βλέπω τον ήλιο να ανατέλλει...
Μάριος 23 χρονών



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου